Popis produktu
Nabíjačka je len spoplatnené , nie prenos dát.
Popis:
Toto je Desktop Kolíska Nabíjačky, Navrhnuté pre jednoduché použitie, tento dock umožňuje nabíjanie telefónu bez otvorenia USB ochranný kryt na vašom telefóne Xperia™ Z Ultra. Vaše Xperia™ Z Ultra dokonale zapadá do jeho nabíjací dok a stojí na pohodlné uhol pohľadu. Môžete prechádzať menu a zobrazenie obsahu bez vyberania telefónu. Dať vaše Xperia™ Z Ultra osobitné miesto vo vašej domácnosti. Môžete vidieť a počuť, keď hovor alebo správu vibrovaním. Pobyt účtované obsadené Xperia™ Z Ultra životný štýl.
Magnetický konektor
Inovovaný magnetický konektor umožňuje umiestniť váš telefón bude dobre sedieť v lavici obžalovaných pomocou jednej ruky. Magnet vedie telefón nabíjací port na dock konektor nabíjania a robí spojenie.
Adaptéry do auta
Vymeniteľné vložky do auta, aby bolo možné použiť tento dock s vašou Xperia Z Ultra s jej krytom alebo bez.
Multitask
Počas nabíjania telefónu, stojí na pohodlné uhol pohľadu. Môžete byť kontrola správy, prehliadania obsahu. Vaše Xperia Z Ultra je stabilný a bezpečný v jeho vyhradená nabíjací dok.
Balík Obsahuje:
SmartDock DK30 x1 (mobilný telefón, stroj nie je súčasťou dodávky.)
atribúty: originál
Farba: Čierna
Kompatibilné s: Pre XL39h(Xperia Z Ultra)
Krajina Pôvodu: Čína
Balenie: Bulk balík, č. retail balenie.
Tento produkt sa zabezpečilo, že nákup je z výrobcovia mobilných telefónov príslušenstvo predajných kanálov, úplne 100% pravý originál.
Dôležité: Nový Lítium-Iónové batérie musia byť PLNE NABIŤ a ÚPLNE VYBIŤ 2 až 3-krát, kým budú PLNE KLIMATIZOVANÉ. Prosím, pamätajte, že nový Lítium-Iónová batéria je plný výkon a dlhú životnosť sa dá dosiahnuť len po 2 až 3 úplných cykloch nabitia a vybitia. Po prejdete cez 2 na 3 bicykle, budete nikdy musieť stav, batériu znova! Všetky hovoru a pohotovostného režimu časy sú orientačné, v závislosti od dopravcu nastavenia siete, intenzity signálu, a vybraté funkcie. Doby hovoru a Pohotovostného režimu bude nižšia v Analógový režim, ako je uvedené vyššie. Vážení zákazníci a priateľ: keď si kúpite môj výrobok,ak sa nič nezvyčajné nedeje:Neboli prijaté položky, alebo v rozpore s popisom alebo iné dôvody, aby ste neboli spokojní. Prosím, nenechávajte neutrálne (alebo negatívnu )spätnú väzbu alebo otvoriť prípade ľahko, prosím, neváhajte a napíšte ma kontaktovať. Budeme sa snažiť, služby vyriešiť váš problém. Verím, že dobrá komunikácia môže vyriešiť všetko. Ďakujeme za vaše pochopenie a trpezlivosť.
Akceptujeme Alipay, Západ Únie, TT. Všetky hlavné kreditné karty sú akceptované cez bezpečné platobné procesor ESCROW.
Budeme loď vašej položky, akonáhle je to možné po zaplatenia. Ak sa vaše položky vybehol z akcií alebo iných problémov. Budeme vám hneď ako to bude možné. Normálne, budeme loď ju Hong Kong Letecky, Singapur Letecky. Medzinárodnú Dopravu vyžaduje zložitejšie prepravné postupy. Ak položka nie prísť po očakávania deň alebo akúkoľvek inú otázku. Prosím, neváhajte a kontaktujte nás. Budeme sa snažiť vyriešiť tento problém.
Otázka: Keď sa obrátiť na zákaznícku službu odpovedať včasné? Odpoveď: v pondelok až sobotu v Spojených Štátoch čase od 17:00 do 4:00 nasledujúceho dňa Služieb Zákazníkom je on-line poskytovať čo najlepšie služby pre vás! (www.srzhumenne.sk ukazuje NÁM čas, Peking čas je už ako 16 hodín, ako Los Angeles čase Spojené Štáty)